Beyerdynamic DT 990 Edition zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beyerdynamic DT 990 Edition zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

josorie 21-10-2011

----------Update review, 21-10-2011----------
Dit product brengt een netjes hoog en een volwaardig laag ten gehore. Na een half jaar kan ik zeggen dat het draagcomfort subliem is en ik verwacht dat van de kwaliteit/levensduur eveneens. Aanrader die ook nog eens betaalbaar is

---------1e review, 2-7-2011----------
uitstekende hoofdtelefoon
diep bas en prettig hoog

joko16 06-10-2009

Wat een super hoofdtelefoon, zeker i.c.m. met een losse V-can hoofdtelefoonversterker.
Zeer stakke en diepe bas en sprankelend hoog.

josorie 08-02-2012

Dag Joko16, Kun je mij vertellen in welke gevallen (omstandigheden)je bij een beyerdanamic 990 ook nog een hoofdtelefoonversterker nodig hebt/moet gebruiken.

King anneke 02-09-2007

Heel goed. De kwaliteit hangt sterk af van welk soort versterker je gebruikt. Ik heb zelf de zeer goede sony mdr sa 5000. Maar op mijn versterker is hij voller dan de sony.

Cosmic Fool 01-06-2007

Enkele maanden geleden heb ik deze hoofdtelefoon aangeschaft na het lezen van verscheidene enthousiaste reviews op gerenommeerde internationale fora. Ik was al in het bezit van een degelijke hoofdtelefoon - de Sennheiser HD 595 - maar deze had een breukje opgelopen in de linkerbeugel. Nochtans ga ik altijd heel voorzichtig om met mijn spullen. Enigszins teleurgesteld in de bouwkwaliteit van Sennheiser - het was immers niet mijn eerste Sennheiser die imo veel te snel stuk ging, cf. de draadloze modellen (RS 65 en 85) - besloot ik dat mijn nieuwe hoofdtelefoon zowel een uitstekende geluidskwaliteit als een onberispelijke bouwkwaliteit moest hebben. Na enkele weken speuren kwam ik bij deze Beyerdynamic DT 990 terecht. In vergelijking met de Sennheiser HD 595 vallen vooral de veel betere detaillering in de hoge tonen op bij de DT 990. Ook de lage tonen worden veel mooier - ze gaan een stuk dieper - en voller weergegeven. Rock-muziek klinkt bijgevolg een stuk levendiger op de DT 990. Ook andere genres komen overigens uitstekend tot hun recht op deze hoofdtelefoon. De bouwkwaliteit is onovertroffen en is in tegenstelling tot de Sennheisers helemaal niet plastiekerig te noemen. Het draagcomfort laat eveneens niets te wensen over: je voelt amper dat hij op je oren zit - de velouren oorkussens zitten zalig. Over de duurzaamheid van dit topproduct durf ik dan ook zeer optimistisch zijn. Deze all-around high-end hoofdtelefoon zou ik aan iedereen durven aanraden die niet zo van het donkere Sennheiser-geluid houdt, maar die integendeel een zeer levendige, heldere en muzikale geluidsweergave verkiest. Warm aanbevolen voor de échte muziekliefhebbers!